Хэрэглэгч нь KoK.mn- ийн бүртгэлийн хуудсанд өөрийн тухай үнэн зөв мэдээллийг оруулж өгөх үүрэгтэй. Хэрэглэгчийн оруулсан хувийн мэдээлэл шаардлага хангахгүй худал мэдээлэл байвал тухайн хэрэглэгчийн мэдээллийг KoK.mn устгах эрхтэй. Сайтад бүртгэлтэй болсноор : - Сайтаас файл татах онлайн данс нээх боломжтой болно. - Файл байршуулан борлуулах боломжтой болно. Файл байршуулах : Хэрэглэгч нь : өөрийн бүтээсэн файлаа сайтад нийтэлж бусдад борлуулах эрхтэй. Өөрийн байршуулсан файлтай холбоотой бүхий л хариуцлагыг хүлээнэ. Орлого хуваарилах : Тухайн файлын нэг таталтнаас үнийн дүнгийн 20%-ийг дансандаа хуримтлуулна. Хуримтлуулсан мөнгөн дүн 5000 – дээш болсон тохиолдолд сайтад хүсэлт гаргаснаар мөнгөө бэлнээр авах боломжтой болно. Файлын таталтыг хянах хяналтын хэсгээс өөрийн файлын таталттай холбоотой мэдээллийг харах боломжтой. KoK.mn сайт нь : Файлтай холбоотой санал гомдол гарсан тохиолдолд тухайн файлыг устгах эрхтэй
Таны хэрэгцээ бидний зорилго
|
Үнэ 30000 төг
Хэл Монгол
Үзсэн 3788
Хэмжээ 4.54 MB
Нийтлэгч Erdene zaya/marketer/
Ангилал
ТӨСӨЛ ТАТАХ (бүх төрлийн)
Бичигдсэн он 2019
Огноо 2020-03-11
Qpay-ээр төлж
Файлын хэсгээс
Файлын агуулга
Агуулга 44 хуудас 201-2018 оны судалгаанд үндэслэсэн НЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ. ОНОЛЫН ҮНДСЭН ОЙЛГОЛТ ХОЁРДУГААР БҮЛЭГ. ЗАХ ЗЭЭЛИЙН СУДАЛГАА 2.1. Макро орчны судалгаа 2.1.1. Хууль, эрх зүйн орчин 2.1.2. Эдийн засгийн орчин 2.1.3. Хүн ам зүйн орчин 2.2. Бэлтгэн нийлүүлэгчийн судалгаа 2.2.1. Хүний нөөцийн судалгаа 2.2.2. Түүхий эдийн судалгаа 2.2.3. Тоног төхөөрөмжийн судалгаа 2.2.4. Зээлийн судалгаа 2.2.5. Байршлийн судалгаа 2.2.6. Интернет үйлчилгээний судалгаа 2.3. Өрсөлдөгчийн судалгаа 2.3.1. Өрсөлдөгчийн орчин, нөхцлийн судалгаа 2.3.2. Бүтээгдэхүүний судалгаа 2.3.3. Үнийн судалгаа 2.4. Хэрэглэгчийн судалгаа 2.4.1. Судалгаанд оролцогчдын мэдээлэл 2.4.2. Хэрэглэгчийн одоогийн төлөв байдал 2.4.3. Хэрэглэгчийн хэрэгцээ шаардлага 2.4.4. Судалгааны дүгнэлт ГУРАВДУГААР БҮЛЭГ. БИЗНЕСИЙН ОРЧНЫ ШИНЖИЛГЭЭ 3.1. Таван хүчний шинжилгээ 3.2. Бостон консалтинг группын матриц 3.3. Женерал электриксийн матриц 3.4. Зах зээлийн өрсөлдөөний төлөв байдал 3.5. Зах зээлийн боломж, хандлага 3.5.1. Зах зээлийн багтаамж 3.5.2. Зах зээлийн түвшин 3.5.3. Зах зээлийн эрэлтийн хандлага ДӨРӨВДҮГЭЭР БҮЛЭГ. СТРАТЕГИЙН СОНГОЛТ 4.1. Хэрэглэгчийг мэдрэх эмпати зураглал 4.2. Бизнес модель 4.3. SWOT шинжилгээ 4.4. TOWS матриц ТАВДУГААР БҮЛЭГ. БИЗНЕС ТӨЛӨВЛӨГӨӨ 5.1. Компанийн алсын хараа 5.2. Компанийн эрхэм зорилго 5.3. Баримтлах стратеги 5.4. Маркетингийн хольц 5.5. Үйлдвэрлэлийн төлөвлөгөө 5.6. Санхүүгийн төлөвлөгөө Төлбөр хийх
Энэ файл ямар нэгэн зохиогчийн эрхийн зөрчилтэй бол бидэнд мэдэгдэнэ үү. Баярлалаа Мэдэгдэх
Файл эзэмшигчийн мэдээлэл
Erdene zaya/marketer/ Сайтад элссэн огноо: АНГИЛАЛ ХАРАХ
СУРТАЛЧИЛГАА
Сүүлд файл нэмсэн гишүүд
|